Sonntag, 27. Mai 2018

Клиента задържа рекламация и я показва в удобен за него момент

Клиенти: Доставчици на оборудване за автомобилната индустрия и др., кабелно производство.
Дата: 07.03.2017
Колеги: ЛС, ТГ

Обикновенно клиента задържа рекламация по продукт или услуга и я показва в удобен за него момент с цел да ни натисне при преговори за цени и условия при производството на продуктите му. Излага се становище, че има постоянни проблеми с качеството и цените се натискат надолу. Изхода от ситуацията е да имаме твърда позиция (и знение как сме образували цената на ниво оферта) по ценообразуването и направим, предложение, с което конкуренцията не може да реагира и да предложи по-добри условия на клиента.


Иван Венков

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen