Клиенти: Доставчици на оборудване за автомобилната индустрия и др., кабелно производство.
Дата: 17.02.2017
Колеги: СА и ПА
Когато изпращаме снимки или видео съдържание на клиента, било то поради проблем, или когато желаем да покажем стауса на проетка при нас, трябва да внимаваме доста какво още се като информация съдържат тези материали. Ние не знаем какво точно се случва с тях, когато ги изпращаме към клиента и той на колко хора още ги препраща. Възможно е да ги препрати на конкурентни фирми и да се копират процеси при нас, след което да ни натиска за цени. При снимането на процеси е важно да не се документират лицата на колегите, да не се чуват изличшни шумове при видео заснемане. Паразитните съоражения, които не участват в ситуацията на заснемане също не е желаелно да са на снимките. Погрешно попадналата информация от този вид трудно може да се промени, ако се случи неразбирателстство. Договор за конфиденциалност между двете старни (производител и клиент) се подписва почити винаги, но правно да се види кой каква вина и отговорност за слуилото се носи е много трудоемко и скъпоструващо начинание (и обикновенно никой не печели от това).
Иван Венков
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen