Samstag, 3. März 2018

"Верижна реакция" в промяната на процесите

Клиенти: Доставчици на оборудване за автомобилната индустрия и др., кабелно производство.
Дата: 02.03.2017
Колеги: СА, ПА

Когато желаем да променим вече утвърден от клиента технологичен процес при нас, трябва да имаме в предвид, че клиента ни също трябва да осведоми и да поиска разрешение за промяна на процес от собственния си клиент. Този тип верига в комуникацията е необходим само тогава, когато клиента ни има право да се меси в процеса на производството. Ако клиента ни не може пряко да повлияе на производството ни - тогава е необходимо само вътрешно утвърждаване със съгласуваме между всички засегнати отдели при промяна на технологията на  производство.

Иван Венков 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen